24 juni is niet 17 juni, dat weet ik, maar het is wel de datum waarop ik de blog van 17 juni schrijf.
Ik weet dat ik gezegd heb dat ik elke week een nieuwe blogpost zou schrijven voor je, maar het universum heeft af en toe andere plannen voor je die je niet verwacht. Dit keer was het familie gerelateerd, en daardoor kan ik het niet met je delen. Wel kan ik je vertellen: Ik voel me nu wel beter.
Ik heb niet alleen een plan van aanpak gemaakt, maar ook mezelf de tijd gegeven om dingen te accepteren en de nodige rust te nemen.
Ik had natuurlijk niets hoeven zeggen en de dag blanco kunnen laten staan, of helemaal overslaan. Maar dat lukt niet! Is dat een lichte vorm van OCD? Ik weet het niet, misschien iets anders? Ik weet alleen dat mijn hersenen mij niet met rust gaan laten als ik het zou negeren.
Dus bij deze, meer voor mij dan voor jou:
De 17 juni-blog die eigenlijk niet de 17 juni-blog is.
Reactie plaatsen
Reacties